یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

متوسط درآمد همراه اول از مشترکان دایمی و اعتباری اعلام شد

عطوفي

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹:۰۰


معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران درباره متوسط درآمد همراه اول از هر مشترک گفت:‌ متوسط درآمد همراه اول از هر مشترک سیم کارت اعتباری حدود هفت هزار تومان و سیم‌کارت‌های دایمی حدود 10 هزار تومان است.

وایمکس نیوز - محمد مهدی عطوفی، معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت‌ و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: این موضوع برای مشترکان مختلف متفاوت است،‌ به عنوان مثال ما مشترکی داریم که ماهی یک میلیون کارکرد دارد و در برخی مواقع مشترکانی را داریم که فقط هزینه آبونمان می‌پردازند.

وی همچنین درباره درآمد همراه اول از سرویس GPRS گفت: از مشترکان GPRS باید یک فراگیری 40 تا 50 درصدی داشته باشیم تا بتوان روی آن به عنوان یک سرویس ارزش افزوده فکر کرد.

عطوفی افزود: هدف‌گذرای ما در ارایه سرویس GPRS ارایه آن حداقل برای 50 درصد از مشترکان همراه اول است.

معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه سرویس‌های دیتا و پهنای باند نیاز اصلی توسعه هستند و برای اپراتور به عنوان یک الزام مطرح است، بیان کرد: در آینده اگر به ما اجازه دهند سرویس‌های نسل سوم را ارایه خواهیم داد، چرا که به طور کلی ارایه سرویس‌ها‌ی باند پهن از الزاماتی است که اپراتور حتما باید به سراغ آن برود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو